dimarts, 16 de setembre del 2014

CENTRE DE LOGOPÈDIA MERCEDES MESA

A Sant Feliu de Llobregat i dins de la Clínica Dental Mas Lluhí, es troba el meu centre de logopèdia.
Treballo dins de l'àmbit de la logopèdia a Sant Feliu des de l'any 2001 i ofereixo als meus pacients un tracte personalitzat i tractaments logopèdics avançats.

A la meva consulta es treballen totes les patologies i disfuncions que afecten la parla i el llenguatge, i també tots els aspectes relacionats amb la musculatura orofacial com ara la deglució atípica que provoca malposicions dentàries.


Amb aquest blog, tinc la intenció d'apropar a les persones la feina del logopeda que, encara que cada vegada més visible, no és del tot coneguda.

Em podeu trobar a la Clínica Dental Mas Lluhí, situada a Sant Feliu de Llobregat, al Carrer Frederica Montseny, 31, baixos.

Per contactar amb el servei de logopèdia, podeu trucar al telèfon 93 685 16 04, de 10h a 13h i de 15:30h a 20:00h.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada